AFRAID TO LOVE

(Tony O'Malley/Marty Townsend)

 

LISTEN, WHILE I BARE MY SOUL
AND SHARE MY FEARS
SEEMS LIKE ALL MY LOVE AFFAIRS
THEY ALWAYS END IN TEARS

YOU SEE, I'M LOSING CONTROL
GUESS I NEED A LITTLE HELP FROM ABOVE
I FIND MYSELF FALLING WAY TOO FAST
BUT STILL AFRAID TO LOVE

SHE IS GRACEFUL
SHE IS DIVINE
AND IT FEELS PERFECT IN EVERY WAY

THOUGH I'VE BIN DOWN THIS STREET BEFORE
IS THIS A BRAND NEW DAY?

SO, HERE I GO AGAIN
SHE'S ALL I'M THINKING OF
GOT THE WIND IN MY SAILS NOW I WON'T
BE AFRAID TO LOVE

SHE IS GRACEFUL
SHE IS DIVINE
AND IT FEELS PERFECT IN EVERY WAY

THOUGH I'VE BIN DOWN THIS STREET BEFORE
IS THIS A BRAND NEW DAY?

SO, HERE I GO AGAIN
SHE'S ALL I'M THINKING OF
GOT THE WIND IN MY SAILS NOW
I WON'T BE AFRAID TO LOVE
NOW I'M NOT AFRAID TO LOVE
NOT AFRAID TO LOVE AGAIN...

BACK AT THE BAG

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

WELL, THERE'S A NEW THANG GOIN' DOWN  
WITH A GOOD OL' FUNKY GROOVE  
AN' A FUNKY SOUND  
THE WAY WE USED TO DO IT WAY BACK WHEN  
AN' IT FEELS SO GOOD TO DO IT AGAIN  
WITH ALL THOSE YOUNG THINGS JUST LIKE BEFORE  
MOVIN' AN GROOVIN OUT ON THE FLOOR  
SHAKIN' THEIR BOOTY AN' THROWIN' DOWN  
TO A BRAND NEW GROOVE THEY JUST FOUND  

EVERYBODY'S INFECTED BY THE BUG  
C'MON Y'ALL NOW, COME JOIN THE FUNKY CLUB  
SHAKE IT ON OUT, DON'TCHA LOSE YOUR SWAG  
LETS GET ON DOWN, DOWN, DOWN, DOWN, DOWN!  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  

NOW IF YOU AINT BIN THERE Y'MISSIN OUT  
Y'GOTTA FEEL WHAT IT'S ALL ABOUT  
JUST HAVIN' A GOOD TIME IS WHERE IT'S AT  
REMEMBER PAPA’S GOT A BRAND NEW BAG  
IT'S SO FUNKY Y'CAN'T RESIST  
DOIN' THE MONKEY WITH A BRAND NEW TWIST  

EVERYBODY'S INFECTED BY THE BUG  
C'MON Y'ALL NOW, COME JOIN THE FUNKY CLUB  
SHAKE IT ON OUT, DON'TCHA LOSE YOUR SWAG  
LETS GET ON DOWN, DOWN, DOWN, DOWN, DOWN!  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  

HORN SECTION  

EVERYBODY'S INFECTED BY THE BUG  
C'MON Y'ALL NOW, COME JOIN THE FUNKY CLUB  
SHAKE IT ON OUT, DON'TCHA LOSE YOUR SWAG  
LETS GET ON DOWN, DOWN, DOWN, DOWN, DOWN!  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  

EVERYBODY COME ON DOWN, EVERYBODY GET ON DOWN  
JUST HAVE A GOOD TIME, THAT’S WHERE IT'S AT  
REMEMBER PAPA’S GOT A BRAND NEW BAG  
IT'S SO FUNKY Y'CAN'T RESIST  
DOIN' THE MONKEY WITH A BRAND NEW TWIST  

EVERYBODY'S INFECTED BY THE BUG  
C'MON Y'ALL NOW, COME JOIN THE FUNKY CLUB  
SHAKE IT ON OUT, DON'TCHA LOSE YOUR SWAG  
LETS GET ON DOWN, DOWN, DOWN, DOWN, DOWN!  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  

WE’RE MAKIN’ IT FUNKY RIGHT NOW  
WE’RE DOIN’ IT BACK AT THE BAG  
WE GOT THAT FUNKY FEELIN’  
BACK AT THE BAG  
WE’RE ROCKIN’ AN’ A’ REELIN’  
WE’RE DOIN’ IT BACK AT THE BACK  
WE’RE MAKIN’ IT FUNKY RIGHT NOW  
BACK AT THE BAG  

C'MON GET UP DON'T BE A DRAG  
COME SHAKE Y'MONEY MAKER BACK AT THE BAG  
IT'S SO FUNKY Y'CAN'T RESIST  
DOIN' THE MONKEY WITH A BRAND NEW TWIST  

EVERYBODY'S INFECTED BY THE BUG  
C'MON Y'ALL NOW, COME JOIN THE FUNKY CLUB  
SHAKE IT ON OUT, DON'TCHA LOSE YOUR SWAG  
LETS GET ON DOWN, DOWN, DOWN, DOWN, DOWN!  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG  
BACK AT THE BAG

CLOSE TO PAIN

(Tony O'Malley/Jim Campbell/Hamish Stuart)

 

I FEEL THAT SENSE OF WONDER 
BEING HERE WITH YOU 
BATHING IN YOUR SMILE 
AND ALL THE THINGS YOU DO 
WHEN I GET THAT FEELING, YEAH 
TEARS ME APART TO SEE HOW MUCH YOU CARE 
AND I KNOW IT'S FROM YOUR HEART 

SOMETIMES I FEEL SO GUILTY 
'COS I KNOW I'VE CAUSED YOU PAIN 
GIRL, NOW I REALIZE 
SOMEHOW I MUST EXPLAIN 
DON'T YOU KNOW I LOVE YOU 
BUT IT TEARS ME APART 
TO SHOW HOW MUCH I CARE 
AND TO SHOW WHAT'S IN MY HEART 

LOVE LIVES SO VERY CLOSE TO PAIN 
LOVE CAN DRIVE YOU HALF INSANE 
ONLY LOVE CAN BREAK YOUR HEART 
TEAR YOUR LIFE TO PIECES 
IF YOU YOU FEEL IT FALL APART 
WHEN IT LOOKS LIKE THE GOOD TIMES HAVE GONE 
LOVE LIVES VERY CLOSE TO PAIN 

THAT SAME OLD SENSE OF WONDER 
OVERWHELMS MY SOUL 
GOES BEYOND EMOTION 
FULFILLING EVERY ROLE 
GET THAT SPECIAL FEELING 
LIKE AT THE START 
THE FEELING WE STILL SHARE 
WHEN WE KNOW IT ALL BY HEART 

LOVE LIVES SO VERY CLOSE TO PAIN 
LOVE CAN DRIVE YOU HALF INSANE 
ONLY LOVE CAN BREAK YOUR HEART 
TEAR YOUR LIFE TO PIECES 
IF YOU YOU FEEL IT FALL APART 
THOUGH IT LOOKED LIKE THE GOOD TIMES HAVE GONE 
EVERYTHING RIGHT HAD GONE WRONG 
BUT TOGETHER IS WHERE WE BELONG 
EVEN THOUGH 
LOVE LIVES VERY CLOSE TO PAIN 
LOVE LIVES VERY CLOSE TO PAIN

COG IN THE WHEEL

(Tony O'Malley/Dyan Birch)

 

HOW MUCH MEAT CAN ONE MAN EAT? 
HOW MUCH LAND CAN HE TILL?
HE USES MORE THAN HE NEEDS 
OH, AND KILLS JUST FOR THE GREED 
MAN CAN BE REALLY MEAN 
OH, HE THINKS HE OWNS THE WORLD AND MORE 
HE'S SO TIED WITH HIMSELF 
HE NEVER KNOWS JUST WHAT IT'S FOR 

IT ALL BEGAN SO LONG AGO 
BUT WE STEERED NATURE'S COURSE 
WE TOOK A WRONG TURN 
I KNOW THAT'S TRUE 
I GET SO FRUSTRATED 
MAKES ME FEEL SO BAD 
IT MAKES SAD 
BUT I DON'T KNOW WHAT TO DO 
FEELS LIKE THE COG IN THE WHEEL 
CAN'T GET IT TO TURN 
BUT IT KEEPS BURNING ME UP 
YES, IT KEEPS BURNING ME UP 

THINK I'LL TAKE TO THE COUNTRY 
GET SOME DIRT ON MY SHOES 
BE LIKE MY FOREFATHERS 
AND TRY TO SHAKE OFF THESE BLUES 
FEEL LIKE THAT COG IN THE WHEEL 
CAN'T GET IT TO TURN 
GOT TO GET BACK TO THE BOOK 
GET SOMETHING REAL TO LEARN 

WHEN I LOOK AROUND I SEE 
SO MUCH SPACE 
OWNED BY THE FEW - NOT ME AND YOU 
WHY DON'T WE ALL HAVE A BETTER SHARE? 
TELL ME, DOES NOBODY CARE? 
HOW COME I SEE SO MUCH POVERTY 
IN THIS GREEN AND PLEASANT LAND? 
SOMEBODY'S TAKING A BIGGER SLICE 
AND I KNOW THAT IT JUST AIN'T RIGHT 

I'M TRYNA MAKE MY VOICE BE HEARD 
WHEN YOU'RE ALONE IT IS HARD 
SO WE MUST STAND AS ONE 
OR NOTHING WILL BE DONE 
I GET SO FRUSTRATED 
MAKES ME FEEL SO BAD 
IT MAKES SAD 
BUT I DON'T KNOW WHAT TO DO 
FEELS LIKE THE COG IN THE WHEEL 
CAN'T GET IT TO TURN 
BUT IT KEEPS BURNING ME UP 
YES, IT KEEPS BURNING ME UP 

THINK I'LL TAKE TO THE COUNTRY 
GET SOME DIRT ON MY SHOES 
BE LIKE MY FOREFATHERS 
AND TRY TO SHAKE OFF THESE BLUES 
FEEL LIKE THAT COG IN THE WHEEL 
CAN'T GET IT TO TURN 
GOT TO GET BACK TO THE BOOK 
GET SOMETHING REAL TO LEARN 
X2 

I GET SO FRUSTRATED 
MAKES ME FEEL SO BAD 
IT MAKES SAD 
BUT I DON'T KNOW WHAT TO DO 
FEELS LIKE THE COG IN THE WHEEL 

I'M TRYNA MAKE MY VOICE BE HEARD 
WHEN YOU'RE ALONE IT IS HARD 
WE MUST STAND AS ONE 
OR I KNOW NOTHING, NOTHING WILL BE DONE! 

THINK I'LL TAKE TO THE COUNTRY 
GET SOME DIRT ON MY SHOES 
BE LIKE MY FOREFATHERS 
AND TRY TO SHAKE OFF THESE BLUES 
FEEL LIKE THAT COG IN THE WHEEL 
CAN'T GET IT TO TURN 
GOT TO GET BACK TO THE BOOK 
GET SOMETHING REAL TO LEARN 
X4

COMMON SENSE

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

I JUST CAN'T TAKE THIS OL' FIGHT ANYMORE  
DON'T SEEM TO HAVE NO RIGHTS NO MORE  
ALL THIS POLITICAL CORRECTNESS  
HAS GONE TOO FAR  
AND WHAT'S IT FOR  
I AGREE IT'S GOT IT'S PLACE  
IN THIS ROTTEN OL' RAT RACE  
BUT COMMON SENSE IS WHAT I'M STANDIN' FOR  

I JUST CAN'T TAKE THIS OL' FIGHT ANYMORE  
JUST CAN'T TAKE IT ANYMORE  
NOW JUST TO PUT THINGS IN PERSPECTIVE  
DON'T WANNA BE PROTECTED ANYMORE  
THIS NANNY STATE WON'T GET ME BEAT  
I'M STANDIN' ON MY OWN TWO FEET  
COS COMMON SENSE IS WHAT I'M STANDIN' FOR  

GONNA MAKE MY OWN DECISIONS  
COS I'M AN ADULT AFTER ALL  
I KNOW RIGHT FROM WRONG  
DON'T NEED RELIGIONS  
TO TELL ME WHAT TO DO  
SO NOW I'M TELLIN' YOU  
I'VE HAD ENOUGH RIGHT NOW I'M THROUGH  

I JUST CAN'T TAKE THIS FIGHT ANYMORE  
JUST CANT TAKE IT NO NO NO MORE  
ALL THIS POLITICAL CORRECTNESS  
HAS GONE TOO FAR  
NOW WHAT'S IT FOR  
I AGREE IT'S GOT IT'S PLACE  
IN THIS ROTTEN OL' RAT RACE  
BUT COMMON SENSE  
COMMON SENSE  
COMMON SENSE  
COMMON SENSE IS WHAT I'M STANDIN FOR

 

FALL IN LOVE

(Tony O'Malley/Simon David Eden)

 

WHEN YOU'VE LOST ALL BELIEF IN YOUR ABILITIES 
YOU'RE DOWN ON BENDED KNEES 
YOU CAN'T FIND ANY CONFIDENCE 
NOTHING IN YOUR LIFE IS MAKING SENSE 
IF YOU WANNA KNOW WHAT WORKED FOR ME 
TRY THIS PERFECT REMEDY 
AND... 

FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 

DON'T WORRY WHEN YOU FEEL UNSAFE 
THIS HAPPENS WHEN YOU TAKE A LEAP OF FAITH 
YOUR HEART WILL FLUTTER, YOU'LL GET BUTTERFLIES 
WHEN THE LOVE-LIGHT SHINES FROM IN HER EYES 
HOW WONDERFUL LIFE FEELS 
WHEN YOU TUMBLE HEAD OVER HEALS 
AND... 

FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
OH, BABY 
OH, MY DARLING 
LET'S FALL IN LOVE AGAIN 
AND AGAIN 
HOW WONDERFUL IT FEELS 
TO FALL IN LOVE 

EVERYBODY HAS A STORY TO TELL 
OF A ROGUE OR A SWEET-TONGUED JEZEBEL 
EVEN CARY GRANT AND LORETTA YOUNG 
IN 'BORN TO BE BAD' THEY BOTH GOT STUNG 
AIN'T NOTHING EVER GONNA CHANGE A THING 
WHEN FOOLISH HEARTS INTO THEIR STEP THEY PUT A SPRING 
AND... 

FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
FALL IN LOVE 
I'M FALLING FALLING FALLING 
YES, I KNOW I'M GONNA FALL 
OH, BABY 
OH, MY DARLING 
LET'S FALL IN LOVE AGAIN 
AND AGAIN AND AGAIN 
HOW WONDERFUL IT FEELS 
TO FALL IN LOVE 
OH, HOW WONDERFUL IT FEELS 
TO FALL IN LOVE

FEELIN' THE FEELIN'

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

WHEN THINGS ARE STARTIN’ TO COOL 
AN’ YOU’RE JUST PLAYIN’ THE FOOL 
AN’ THERE’S NO BOOK OF RULES 
HERE TO GUIDE YOU 

WHEN THINGS ARE FALLIN’ APART 
YOU DON’T KNOW WHERE TO START 
AN’ YOU’RE JUST LOSIN' YOUR HEART 
NOTHIN’ CAN HIDE YOU 

HEARTS CAN BE BROKEN 
DON’T GIVE UP HOPIN’ 
KEEP THAT DOOR OPEN 
KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 
JUST KEEP BELIEVIN’ 
NO TIME FOR GRIEVIN’ 
DON’T LOSE THE MEANIN' 
KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 

IF YOU’RE NOT SURE WHAT TO DO 
WHEN THINGS ARE GETTIN’ TO YOU 
JUST KEEP YOUR HEAD UP HIGH 
ABOVE THE WATER 

JUST KEEP ON CLIMBIN’ THE HILL 
YOU GOTTA SWALLOW THE PILL 
Y’NEVER KNOW WHAT’S THERE 
AROUND THE CORNER 

HEARTS CAN BE BROKEN 
DON’T GIVE UP HOPIN’ 
KEEP THAT DOOR OPEN 
KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 
JUST KEEP BELIEVIN’ 
NO TIME FOR GRIEVIN’ 
DON’T LOSE THE MEANIN’ 
KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 

NOTHIN’ CAN TOUCH YOU WHEN YOU’RE 
FEELIN’ THE FEELIN’ 
FORGET THE NEGATIVE KEEP 
FEELIN’ THE FEELIN’ 
HOLD ON BE POSITIVE KEEP 
FEELIN’ THE FEELIN’ 
YOU GOT YOUR LIFE TO LIVE KEEP 
FEELIN’ THE FEELIN' 

JUST SHAKE IT UP - KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 
JUST SHAKE IT DOWN - KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 
JUST FILL YOUR CUP - KEEP FEELIN’ THE FEELIN’ 
YOU CAN TURN IT AROUND - KEEP FEELIN’ THE FEELIN’

FINE & BEAUTIFUL

(Tony O'Malley)

 

YOU’RE FINE AND BEAUTIFUL  
BUT I’M GONNA SET YOU FREE  
TO BE WHO YOU WANNA BE  
NOW DON’T YOU WORRY,  
WHEN YOU WANT SOME FUN THEN BABY THAT’S FINE!  

YOU’RE DEVINE AND DELECTABLE  
NO NEED TO JUSTIFY  
TO THE ONES WHO WANT TO SEE YOU CRY  
SO DON’T WORRY, MAMA,  
WHEN YOU SHARE YOUR LOVE THEN BABY, THAT’S FINE!  

I NEED YOU IN MY ARMS TONIGHT  
I WANT TO HOLD YOU OH, SO TIGHT!  
THIS COULD BE OUR LAST DAY OF FUN  
SO LET’S SPEND ONE MORE NIGHT TOGETHER AS ONE  

LOVE IS FREE AND IT’S BEAUTIFUL  
LOVE IS THE SUN REFLECTING ON THE SEA  
EVERYTHING YOU WANNA BE  
DON’T WORRY, MAMA,  
WHEN YOU SHARE YOUR LOVE THEN BABY THAT’S FINE!  

I WANT YOU IN MY ARMS TONIGHT  
I NEED TO HOLD YOU OH, SO TIGHT!  
THIS COULD BE OUR LAST DAY OF FUN  
YOU KNOW TOMORROW HE’LL HAVE YOU BACK TO SQUARE ONE!  

YOUR SO FINE AND SO BEAUTIFUL  
NOW I’M GONNA SET YOU FREE TO BE WHO YOU WANNA BE  
SO DON’T WORRY, MAMA,  
WHEN YOU NEED SOME LOVE THEN BABY, THAT’S FINE!  

YOU’RE FINE AND YOU’RE BEAUTIFUL  
THAT’S FINE OH, AND BEAUTIFUL  
YOU’RE DEVINE AND YOU’RE BEAUTIFUL  
YOU’RE FREE AND YOU’RE BEAUTIFUL  

DON’T WORRY, MAMA, HAVE YOUR FUN BABY, THAT’S FINE!  
YES IT IS! YOU KNOW IT IS!  
COS YOU'RE BEAUTIFUL...

FREEDOM ROAD

(Tony O'Malley/Jim Campbell)

 

YOU DON'T NEED A LICENSE 
TO WALK THAT FREEDOM ROAD 
NO YOU DON'T NEED PERMISSION 
TO CHOOSE WHICH WAY TO GO 
JUST THINK FOR YOURSELF 
AND TAKE YOUR OWN DIRECTION 
AND BE TRUE TO YOURSELF 

YOU NEED TIME TO CONSIDER YOUR OWN PHILOSOPHY 
ABOUT WHO IS WHO AND WHY IT'S SO 
AND WHAT WILL BE WILL BE 
JUST THINK FOR YOURSELF AND DO IT POSITIVELY 
AND JUST BE TRUE TO YOURSELF 

TALK ABOUT IT NOW, TALK ABOUT 
FREEDOM! GET ON THAT FREEDOM ROAD 
FREEDOM! 
TALK ABOUT FREEDOM! FREEDOM ROAD 
BE TRUE TO YOURSELF 

HAVE THE STRENGTH AND CONFIDENCE 
TO WALK THAT FREEDOM ROAD 
HAVE THE POWER AND THE VISION TO KNOW 
WHICH WAY TO GO 
PROVE IT TO YOURSELF 
THAT YOU'RE THE ONE WHO KNOWS 
AND YOU WILL REAP JUST WHAT YOU SOW 
ON THAT ROAD 
TALK ABOUT 

FREEDOM! GET ON THAT FREEDOM ROAD 
FREEDOM! TALK ABOUT IT NOW ON THAT ROAD 
FREEDOM! GET ON THAT FREEDOM ROAD 

GOT TO LET THE WORLD KNOW 
WHAT'S IN YOUR HEART 
WHAT IS IN YOUR SOUL 
WHAT DRIVES YOU ON 
AND WHAT MAKES YOU WHOLE 
WHAT MAKES YOUR HEART SING 
WHAT GETS YOU THROUGH THE DAY 
USE ALL OF YOUR EVERYTHING 
TO SAY WHAT YOU'VE GOT TO SAY! 

WHY NOT TRY A LITTLE BIT OF... 
FREEDOM! GET ON THAT FREEDOM ROAD 
FREEDOM! 
FREEDOM! GET ON THAT ROAD

GIMME ALL YA GOT

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

I DON’T KNOW WHAT Y'GOT  
YOUR COLD AND THEN YOUR HOT  
YOUR LAYIN’ ALL THIS STUFF ON ME  

YOU’RE MESSIN’ WITH MY MIND  
TREAT ME SO UNKIND  
SOMETIMES I WISH YOU’D LET ME BE  

AN’ I SURE DON’T NEED  
TO BE MESSED AROUND  
BY YOU OR BY NO-ONE ELSE  

I AINT GONNA TAKE IT  
NO NO, NO MORE  
I AINT GONNA TAKE IT  
STAY AWAY FROM MY DOOR  

IF YOU CAN’T COME WITH ALL THE GOOD STUFF  
THEN WE’RE ALL DONE  
I’VE HAD ENOUGH  

GIMME ALL YA GOT  
OR LEAVE ME ALONE  
GIMME ALL YA GOT  
OR BABY WE’RE DONE  

WELL, WE’RE NEITHER HERE NOR THERE  
NOT SURE I REALLY CARE  
I’M LOSIN’ INTEREST RAPIDLY  

DONE ALL THAT I CAN DO  
NOW, BABE, IT’S DOWN TO YOU  
TO SHOW YOU WANNA BE WITH ME  

COS I SURE DON’T NEED TO BE MESSED AROUND  
BY YOU OR BY NOBODY ELSE  
NO, I AINT GONNA TAKE IT  
NO NO, NO MORE  
I AINT GONNA TAKE IT  
STAY AWAY FROM MY DOOR  

IF YOU CAN’T COME WITH ALL THE GOOD STUFF  
THEN WE’RE ALL DONE  
I’VE HAD ENOUGH  

GIMME ALL YA GOT  
OR LEAVE ME ALONE  
GIMME ALL YA GOT  
OR BABY WE’RE DONE  

NA NA NA NA NA GIVE IT TO ME…  
NA NA NA NA NA GIVE IT TO ME…  
NA NA NA NA NA GIVE IT TO ME…  
NA NA NA NA NA GIVE IT TO ME…  

YOU’RE MESSIN’ WITH MY MIND  
TREAT ME SO UNKIND  
SOMETIMES I WISH YOU’D LET ME BENO, I AINT GONNA TAKE IT  
NO NO, NO MORE  
I AINT GONNA TAKE IT  
STAY AWAY FROM MY DOOR  

IF YOU CAN’T COME WITH ALL THE GOOD STUFF  
THEN WE’RE ALL DONE  
I’VE HAD ENOUGH  

GIMME ALL YA GOT  
OR LEAVE ME ALONE  
GIMME ALL YA GOT  
OR BABY WE’RE DONE  

COME ON, BABY OOH, YEAH, BABY  
GIMME ALL YA GOT  
COME ON, BABY OOH, YEAH, BABY  
GIMME ALL YA GOT

IF I COULD

(Tony O'Malley/Adam Phillips/Hamish Stuart)

 

IF I COULD MAKE IT ACROSS THE WATER 
IF I COULD MAKE IT TO THE OTHER SIDE 
IF I COULD GET TO THE PLACE WHERE I KNOW I'LL BE SAFE 
IT WON'T MATTER HOW MANY 
HOW MANY TEARS HAVE BEEN CRIED 

I CAN FEEL IT NOW 
WHAT'S DONE IS DONE 
I'LL GET THROUGH SOMEHOW 
I CAN'T BELIEVE YOU'RE GONE 
FEELS LIKE NOTHING BUT PAIN 
THOUGH I KNOW IT WON'T LAST 
JUST LIKE THE DRIVING RAIN 
IT WILL SURELY PASS 
FEELS LIKE I'M SWIMMING AGAINST THE TIDE 
GOING NOWHERE 

IF I COULD MAKE IT ACROSS THE WATER 
IF I COULD MAKE IT TO THE OTHER SIDE 
IF I COULD GET TO THE PLACE WHERE I KNOW I'LL BE SAFE 
IT WON'T MATTER HOW MANY 
HOW MANY TEARS HAVE BEEN CRIED 

SOME PEOPLE STAY TOGETHER 
WHILE OTHERS DRIFT APART 
THAT'S THE RISK YOU RUN 
WHEN YOU FOLLOW YOUR HEART 
FEELS LIKE I'M SWIMMING AGAINST THE TIDE 
GOING NOWHERE 

IF I COULD MAKE IT ACROSS THE WATER 
IF I COULD MAKE IT TO THE OTHER SIDE 
IF I COULD GET TO THE PLACE KEEPING THE FAITH 
LONG AFTER THE TEARS HAVE BEEN CRIED 

FEELS LIKE I'M SWIMMING AGAINST THE TIDE 
HOW DO I GET THROUGH THESE LONELY NIGHTS 
IT'S OVERWHELMING ME 
FEELS LIKE IT'S DROWNING ME 
GOT TO GET OVER THIS SOMEHOW 

IF I COULD MAKE IT ACROSS THE WATER 
IF I COULD MAKE IT TO THE OTHER SIDE 
IF I COULD GET TO THE PLACE KEEPING THE FAITH 
LONG AFTER THE TEARS HAVE BEEN CRIED 

I'M GONNA MAKE IT ACROSS THE WATER 
I'M GONNA MAKE IT TO THE OTHER SIDE 
I'M GONNA GET TO THE PLACE WHERE I KNOW I'LL BE SAFE 
IT WON'T MATTER HOW MANY 
HOW MANY TEARS HAVE BEEN CRIED 
IT WON'T MATTER, NO 
HOW MANY TEARS HAVE BEEN CRIED 
I'M GONNA MAKE IT 'CROSS THAT WATER!

IF I COULD ONLY

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

IF I COULD ONLY
TURN BACK THE CLOCK
IF I'D KNOWN YOU'D BEEN LONELY BABY
I WOULD HAVE BEEN YOUR ROCK

IF I COULD TRAVEL
TO VENUS FROM MARS
I WOULD MAKE HEAVEN
A PLACE IN YOUR HEART

IF I COULD GATHER
ALL THE STARS IN THE SKIES
I'D WRAP THEM IN RAINBOWS
TO SHINE IN YOUR EYES

IF I'VE BEEN SELFISH, BABY
WELL, I GUESS I'M JUST A MAN
WHO TOOK YOU FOR GRANTED
AN' TREATED YOU BAD

BUT THERE'S NO EXCUSES
SO WITH HAND ON MY HEART
HERE'S ONE GUY WHO CHOOSES
TO MAKE A NEW START

IF I COULD ONLY
TURN BACK THE CLOCK
IF I'D KNOWN YOU'D BEEN LONELY, BABY
I WOULD HAVE BEEN YOUR ROCK

IF I COULD TRAVEL
TO VENUS FROM MARS
I WOULD MAKE HEAVEN
A PLACE IN YOUR HEART

IN THE ABSENCE OF LOVE

(Sonny Winslow)

 

MAN NEEDS A WOMEN’S HEART
IN THE ABSENCE OF LOVE HE’LL PROBABLY FALL APART
TELL ME AM I WRONG?

IT WAS GREAT RIGHT FROM THE START
INFATUATION NO COMPLICATION
WE WERE SO STRONG

BUT THEN THE DEVIL SAT ON MY SHOULDER
HE SAID “SON, PUT IT OFF TILL YOU’RE OLDER
THESE FORMER YEARS WERE MADE FOR FUN”
AN’ THAT’S JUST WHAT I TOLD HER

OH, I CAN SEE YOU’VE TRIED
MAYBE A THOUSAND TIMES
TO BRING US BACK ONCE MORE
OH I CAN SEE YOU’VE CRIED
A THOUSAND TIMES
TO MAKE OUR LOVE ASSURED

NO MATTER HOW SMART THE MAN
I’LL ALWAYS HAVE THE UPPER HAND
THAT’S WHAT SHE SAID TO ME
BENEATH THE STARS AND THE WILLOW TREE

AND THEN IT ALL WENT WRONG
FOR MAN HAS AN APTITUDE FOR MOVING ON
BUT SHE COULD NOT SEE
THOSE FATAL WORDS WERE TOO FAR GONE

THEN AN ANGEL TOUCHED MY HEART
SHE SAID “THIS WAS DOOMED RIGHT FROM THE START”
IN THE ABSENCE OF LOVE YOU JUST CAN’T SEE
FOR ALL THAT YOU LACK IS IN ME

GIRL I CAN SEE YOU’VE TRIED
MAYBE A THOUSAND TIMES
TO BRING US BACK ONCE MORE

GIRL I CAN SEE YOU’VE CRIED
A THOUSAND TIMES
TO MAKE OUR LOVE ASSURED

Guitar solo by Richie Aikman

OH, HONEY, I CAN SEE THROUGH YOUR TEARFUL EYES
COS EVERY STEP I TAKE
IS A SURE ‘NUFF REASON
FOR YOU TO WALK AWAY

GIRL, I CAN SEE YOU’VE TRIED
MAYBE A THOUSAND TIMES
TO BRING US BACK ONCE MORE

OH, I CAN SEE YOU’VE CRIED
A THOUSAND TIMES
TO MAKE OUR LOVE ASSURED
TO MAKE OUR LOVE ASSURED

I CAN SEE YOU TRIED
A THOUSAND TIMES
I CAN SEE YOU TRIED

I CAN SEE YOU CRIED
A THOUSAND TIMES
I CAN SEE YOU CRIED

KEEP THE FAITH

(Tony O'Malley/Frank Collins/Ally McDougal/Richie Aikman/Sonny Winslow)

 

HOW OFTEN DO I SAY I LOVE YOU  
I WANT YOU TO KNOW, BABY  
HOW IT FEELS INSIDE OF ME  
I'M HOPIN' THAT YOU FEEL THE SAME  
SO YOU CAN FOLLOW WITH YOUR HEART  

YOU'RE MY SOUL YOU ARE MY MAKING  
YOU ARE THE REASON FOR EACH DAY I'M WAKING  
I BELIEVE IN YOU SO BAD  
IF YOU CAN JUST BELIEVE DEEP DOWN  
IN WHAT WE HAVE  
THEN YOU'LL HAVE EVERYTHING YOU NEED  

KEEP THE FAITH - Keep the faith - hold on!  
KEEP THE FAITH - Keep the faith - hold on!  
KEEP THE FAITH - Keep the faith - hold on!  
KEEP THE FAITH - Keep the faith - hold on!  

I LOVE YOU!  
BABY, I LOVE YOU!  

EVERY TIME I HOLD YOU  
I FEEL SOMETHING DEEP INSIDE I KNOW THAT  
YOU FEEL, TOO  
IT TINGLES AND IT THRILLS ME SO  
NOW’S THE TIME WE MUST TRY TO LET IT GROW  

YOU’RE EVERYTHING TO ME I AIN’T LYING  
YOU KNOW I JUST CAN’T STAND IS TO SEE YOU CRYING  
HANG ON IN THERE AND LET’S DO THE RIGHT THING  
SO I SAY TO YOU  
DON'T GIVE UP THE FIGHT  
THEN YOU'LL HAVE EVERYTHING YOU NEED  

KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the faith! Hold on!  
KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the faith! Hold on!  
KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the faith! Hold on!  
KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the faith! Hold on!  

KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Yeah, yeah, yeah!  
KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the Faith!  
KEEP THE FAITH! We're gonna move that mountain!  
KEEP THE FAITH! Keep the Faith! Keep the Faith!  

I LOVE YOU!  
BABY, I LOVE YOU!  
WELL, YOU KNOW THAT I LOVE YOU!  
TELLING YOU I LOVE YOU!  

KEEP THE FAITH!  
Keep the Faith you gotta believe it! Keep the Faith can't you feel it?  
Keep the Faith! Keep the Faith!  
Keep the Faith you gotta believe it! Keep the Faith can't you feel it!  
Keep the Faith! Keep the Faith!  
DO WHAT IS RIGHT!  
Keep the Faith you gotta believe it! Keep the Faith can't you feel it!  
Keep the Faith! Keep the Faith!

LEARNING CURVE

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

EVERYBODY'S GOT THEIR OWN WAY TO ROCK  
JUST GOTTA DO THE BEST WITH WHAT Y' GOT  
WE'RE ALL HERE TO LOVE AND LISTEN AN' LEARN  
WE'RE ALL GROOVIN ON A LEARNIN' CURVE  
GROOVIN’! GROOVIN’!  
WE'RE ALL GROOVIN ON A LEARNIN' CURVE  

EVERYBODY'S GOT THEIR OWN WAY TO SING  
JUST GOTTA GET ON DOWN AND DO YOUR THING  
JUST KEEP A ROCKIN’ DON'T LOSE YOUR NERVE  
JUST KEEP GROOVIN ON A LEARNIN CURVE  
GROOVIN’! GROOVIN’!  

Y'GOTTA SHOOT FOR WHAT Y'KNOW YOU DESERVE  
JUST KEEP A GROOVIN ON A LEARNIN CURVE  
GROOVIN’! GROOVIN’!  
WE'RE ALL GROOVIN ON A LEARNIN' CURVE

LEAVE!

(Tony O'Malley/Simon David Eden)

 

LEAVE! SAID I WANT YOU TO LEAVE  
YOUR COAT BY THE DOOR  
YOUR HIGH-HEELS ON THE FLOOR  
CUT LOOSE WITH ME  
SLIP & SLIDE, OH, BE FREE!  

BABY, LEAVE! YES I NEED YOU TO LEAVE  
YOUR WORRIES BEHIND  
JOIN THE UNDISCIPLINED  
DRY THE TEARS OF A CLOWN  
HAVE FUN GETTIN’ DOWN! DOWN! DOWN! DOWN! DOWN!  

LEAVE BEHIND YOUR HESITATION  
AIN’T NOTHING LIKE A LITTLE BIT OF CONJUGATION  
YOU MADE ME GLAD WHEN I FELT SAD  
YOUR LOVE’S THE GREATEST I EVER HAD  
AIN’T NO ILL YOU CAN’T CURE  
WITH YOUR LIPS SO SOFT & PURE  

BABY LEAVE! SAID I WANT YOU TO LEAVE  
YOUR RESOLVE AND IDEALS  
YOUR ROUTINE AND SQUARE MEALS  
COOK UP SOMETHING WITH ME  
A TONY O’ RECIPE!  

YEAH! YEAH! YEAH! OH, YEAH!  
BABY, YEAH! OH, YEAH!  
CUT LOOSE WITH ME  
SLIP & SLIDE, OH, BE FREE!  

COME ON, BABY  
EAT MEAT WITH ME!

LIVING IN THE BUBBLE

(Tony O'Malley/Russell Stone)

 


ALL THE BLOODY PREJUDICES WE GREW UP WITH  
CAN NOW BE SEEN FOR WHAT THEY ARE  
THE OH, SO MANY LIES WE JUST BELIEVED IN  
HAVE MELTED IN THE LIGHT OF TRUTH


WE’VE BEEN LIVING IN THE BUBBLE  
LIVING IN THE BUBBLE  
LIVING IN THE BUBBLE

 
SO MANY PEOPLE SAY THEY HAVE THE ANSWERS  
AND DISAPPEAR WHEN THINGS GET ROUGH  
HOW MANY TIMES BEFORE WE WAKE UP TO IT  
AND THAT IS THAT, IT’S UP TO US  
 
WE’VE BEEN LIVING IN THE BUBBLE  
LIVING IN THE BUBBLE  
LIVING IN THE BUBBLE  

 
THE WIND OF CHANGE IS BLOWIN’  
S’GETTIN’ STRONGER BY THE DAY  
CAN YOU HEAR IT CALLIN’?  
AND THE THINGS IT HAS TO SAY  
THE WIND OF CHANGE IS BLOWIN’  
SO SOFT IT’LL MELT YOUR HEART AWAY  
GOT TO LISTEN CLOSELY  
IF YOU WANT TO BE A PART OF TODAY  

  
FROM EVERYWHERE THERE IS A GREAT AWAKENING  
AS MORE AND MORE PEOPLE DECIDE  
NOW IS THE TIME THAT WE CAN COME TOGETHER  
AND PUT OUR DIFFERENCES ASIDE

LONG NIGHT OF THE SOUL

(Tony O'Malley/Simon David Eden)

 

THERE CAME A MAN THEY CALLED A DREAMER
BELIEVED IN LIBERTY FOR ALL
SPOKE OF LOVE THE REDEEMER
CARRIED FREEDOM IN HIS SOUL

AND WE OWE A PRAYER OF THANKS TO THOSE
WHO GAVE THEIR LIVES FOR WHAT IS RIGHT
THE RIGHTEOUS PATH THAT THEY CHOSE
CAN GUIDE US ALL TO THE LIGHT

A LONG NIGHT OF THE SOUL
MADE ME CRY, MADE ME SING
FREED THE DREAM IN MY HEART
LET IT FLY, LET IT RING

AIN’T THE COLOUR OF YOUR SKIN
IT’S THE COLOUR OF YOUR MIND
IT’S EVERYTHING YOU BELIEVE IN
SEEK THE TRUTH AND YOU SHALL FIND

THAT WE TOO HAVE THE POWER
TO STAND TALL, DON’T BE AFRAID
NOW IS THE TIME, NOW IS THE HOUR
TO BE STRONG TO BE SAVED

FROM THE BLOOD-STAINED STREETS OF MUMBAI
TO THE COLD STEEL MOUNTAINS OF NEW YORK
STILL WE HEAR RWANDA CRY
BUT THERE IS HOPE WHILE THERE’S TALK

FROM WAR-TORN GAZA DOWN TO BAGHDAD  
TO THE BLAZING DESERTS OF IRAN  
NAMELESS GRAVES, THE GHOSTS OF CHAD  
TO THE KILLING FIELDS OF VIETNAM  

FROM SOMALIA’S DEADLY SEAS
TO THE TEEMING STREETS OF OLD BEIJING
FROM RED SQUARE TO MY SWEET TBILISI
LET US HEAR THE BELLS OF FREEDOM RING

NOW WE OWE A PRAYER OF THANKS TO THOSE
WHO GAVE THEIR LIVES FOR WHAT IS RIGHT
THE RIGHTEOUS PATH THAT THEY CHOSE
WILL GUIDE US ALL TO THE LIGHT

A LONG NIGHT OF THE SOUL
MADE ME CRY MADE ME SING
FREED THE DREAM IN MY HEART
LET IT FLY LET IT RING

AND NOW A FINAL PRAYER IN MEMORY
FROM DEEP WITHIN MY HEART AND SOUL
FOR THE YOUNG LIVES LOST IN GAY PARIS
WHO WILL NEVER GROW OLD… NEVER GROW
THEY WILL NEVER GROW OLD…

LOVING YOU

(Tony O'Malley/Adam Phillips/Pino Palladino/Ash Soan)

 

OH, I'M LOVING YOU JUST THE SAME 
EVEN THOUGH YOU THINK I'M PLAYING THAT SAME OL' GAME 
YES, I'M LOVING YOU ALL THE MORE 
SINCE YOU TOLD ME I WAS WRONG 
AND I STORMED OUT THROUGH THAT DOOR 

OH, I'VE TRIED, OH, HOW I TRIED! 
TO UNDERSTAND WHAT KEEPS YOU SATISFIED 
BABE, I CRIED, OH, HOW I CRIED! 
NEVER EVER WANNA LOSE YOU 
COS OF MY FOOLISH PRIDE 

OH, I'M LOVING YOU MORE EACH DAY 
BUT IF YOU BELIEVE IN ME SO 
WHY DO YOU HAVE TO SAY THE THINGS YOU SAY? 
I'M STILL LOVING YOU WITH ALL MY HEART 
YOU KNOW I'M NOT PERFECT, BABY 
BUT I DON'T WANT NO ONE TO DRIVE US APART 

OH, I'VE TRIED, OH, HOW I TRIED! 
TO UNDERSTAND WHAT KEEPS YOU SATISFIED 
BABE, I CRIED, OH, HOW I CRIED! 
NEVER EVER WANNA LOSE YOU 
COS OF MY FOOLISH PRIDE 

TRYNA BUILD A STRONG FOUNDATION 
NEVER WANNA BE THE ONE TO MASQUERADE 
WANNA MAKE OUR LIFE A NON-STOP CELEBRATION 
TRYNA MAKE IT SO YOU'LL NEVER, NEVER, NEVER BE AFRAID 
NO YOU'LL NEVER BE AFRAID, BABE! 

OH, I TRIED, BABY.... LOVING YOU WITH ALL MY HEART... OH... 

BABY! OH, I TRIED, YOU KNOW HOW I TRIED! 
TO KEEP YOU WHOLLY AND TRULY VERY SATISFIED 
OH, I WON'T CRY! NO, NO, NO, NO I WON'T CRY! 
COS I EVER EVER WANNA LOSE YOU 
COS OF MY FOOLISH PRIDE 
NEVER EVER WANNA LOSE YOU 
COS I'M LOVING YOU DEEP, DEEP, DEEP INSIDE 

NO BETTER TIME FOR STANDING FOR LOVE! 
NO BETTER TIME FOR STANDING FOR LOVE!

LOSING YOU

(Tony O'Malley)

 

HOW CAN I BE STRONG 
WHEN THIS FEELS SO WRONG 
PLEASE TELL ME, DO 
WHY I'M LOSING YOU 

SHARED ALL THE SAME THINGS 
ALWAYS SMILED IN THE MORNINGS 
WHAT IN GOD'S NAME CAN I DO 
NOW I'M LOSING YOU 

TRYNA COMPREHEND 
WHY THIS HAD TO END 
PLEASE TELL ME DO 
WHY I'M LOSING YOU 

I KNOW THAT I'LL MISS YOU 
YOU'RE MY GREATEST FRIEND 
BUT I'M STILL IN THE DARK 
AS TO WHY THIS HAS TO END 

NEVER HAD TO FUSS NOR FIGHT 
WE ALWAYS WALKED IN THE LIGHT 
I WAS NEVER UNTRUE 
NOW I'M LOSING YOU 

HOW DOES IT FEEL 
TO BE SO WRONG 
PLEASE TELL ME DO 
WHY I'M LOSING YOU 

MMM, MMM, WHOA, YEAH 
I WAS NEVER UNTRUE 
NOW I'M LOSING YOU 

METEORITE

(Tony O'Malley)

 

THERE'S NO TWO WAYS ABOUT IT   
YES, I'VE FALLEN FOR YOU   
I GOT A TINGLING IN MY FUNKY BONE   
AND I'M DOIN' THE HOOCHIE-COOCHIE-COO   
MY HAIR IS STANDING ON ITS END   
MY FINGERS ARE SO BUSY   
I'M HERE TO TELL ALL MY FRIENDS   
I'M GETTING RIGHT DOWN TO THE REAL NITTY-GRITTY   

I'VE FALLEN FOR YOU   
I'M HEAD OVER HEALS   
I'VE FALLEN IN LOVE WITH YOU   
GONNA TELL THE WORLD HOW IT FEELS   
I'VE FALLEN FOR YOU   
I'M HEAD OVER HEALS   
I'VE FALLEN IN LOVE WITH YOU   
GOTTA TELL EVERYBODY HOW IT FEELS   

IT'S SO ALRIGHT   
IT'S SO FUCKING GOOD   
I'VE BEEN HIT BY A METEORITE   
AND IT'S ALL OVER THE NEIGHBOURHOOD   
IT'S SO ALRIGHT   
IT'S SO FUCKING GOOD   
I'VE BEEN HIT BY A METEORITE   
AND IT'S ALL OVER THE NEIGHBOURHOOD   

I'M TELLING EVERYBODY COS I WANT THEM TO KNOW   
THAT I'M SO IN LOVE WITH YOU AND THAT I WANT YOU SO   
YOU'RE THE BEST THING IN THE WORLD THAT'S EVER HAPPENED TO ME   
NO MORE FOOT-LOOSE AND FANCY-FREE

MILLIE BABY

(Tony O'Malley/Simon David Eden)

 

MILLIE BABY I LOVE YOU COMPLETELY  
EVERYTHING YOU DO YOU DO IT SO SWEETLY  
EACH DAY YOU CARRY ME THROUGH  
NOBODY CAN BE BLUE WITH A FRIEND LIKE YOU  

GOT THE BRIGHTEST SMILE IN ANY CROWD  
KINDA SHY, BUT YOU PLAY YOUR MUSIC LOUD  
AIN’T NO WONDER WHY I FEEL SO PROUD AS I DO  
GOT TO TELL THE WORLD ‘BOUT THE MAGIC OF YOU  

MILLIE BABY I LOVE YOU COMPLETELY  
EVERYTHING YOU DO YOU DO IT SO SWEETLY  
EACH DAY YOU CARRY ME THROUGH  
NOBODY CAN BE BLUE WITH A FRIEND LIKE YOU  

GOT THE SWEETEST HEART JUST LIKE YOUR MAMA  
A RAY OF LIGHT BRIGHT AS SUMMER  
YOU SHINE IN MY EYES LIKE NO OTHER  
YES IT’S TRUE!  
GOT TO TELL THE WORLD ‘BOUT THE MAGIC OF YOU  

MILLIE BABY I LOVE YOU COMPLETELY  
EVERYTHING YOU DO YOU DO IT SO SWEETLY  
EACH DAY YOU CARRY ME THROUGH  
NOBODY CAN BE BLUE WITH A FRIEND LIKE YOU  

GOLDEN LOCKS, SWEET DISPOSITION  
EYES OF BLUE, NO COMPETITION  
YOU’RE ONE OF A KIND, A SPECIAL EDITION  
GOT TO TELL THE WORLD!  

MILLIE BABY I LOVE YOU COMPLETELY  
EVERYTHING YOU DO YOU DO IT SO SWEETLY  
EACH DAY YOU CARRY ME THROUGH  
NOBODY CAN BE BLUE WITH A FRIEND LIKE YOU  

MILLIE BABY I LOVE YOU COMPLETELY  
EVERYTHING YOU DO YOU DO IT SO SWEETLY  
EACH DAY YOU CARRY ME THROUGH  
NOBODY CAN BE BLUE WITH A FRIEND LIKE YOU

MY EXISTENCE ON THIS PLANET

(Tony O'Malley)

 

IF ALL ELSE FAILS IN MY PURSUITS 
WILL THERE BE A CONSOLATION 
IF I NEVER GET TO REAP THE FRUITS 
WOULD YOU TAKE INTO CONSIDERATION 
THE FACT THAT I WAS TRYING 
FOUND A NATURAL SPACE TO GET HIGH IN 
WHERE I DID MY SHARE OF CRYIN' 
ALL THE TIME JUSTIFYIN' 

MY EXISTENCE ON THIS PLANET 
ABOUT THE BOMB AND SHOULD WE BAN IT 
WHY DID JACK AND JILL GO UP THE HILL? 
WHAT MADE JOHN IMPREGNATE JANET? 

IF IT WAS IMPOSSIBLE TO DO THE UNPREDICTABLE 
WE'D ALL BE BORED STIFFABLE 
COULDN'T GIVE AT ALL 
IN A LAND OF MAJOR DOUBLE TROUBLE 
IF IT WAS CONCEIVABLE TO DO THE UNBELIEVABLE 
WE'D ALL BE UNIMPEACHABLE 
HAVE OURSELVES A BALL 
ALL THE WAY TO CONSTANTINOPABUBBLE! 

IF I NEVER RESOLVE ALL MY DISPUTES 
WILL I FOREVER SUFFER RETRIBUTION 
IF I NEVER GET TO TRACE MY ROOTS 
WOULD YOU TAKE INTO CONSIDERATION 
THE FACT THAT I LOVE SMILING 
THINKING OF YOU AND ME UNIFYIN' 
HOW SWEET IT IS TO BE FLYIN' 
ALL THE TIME JUSTIFYIN' 

MY EXISTENCE ON THIS PLANET 
ABOUT THE BOMB AND SHOULD WE BAN IT 
WHY DID JACK AND JILL GO UP THE HILL? 
WHAT MADE JOHN IMPREGNATE JANET? 

IF IT WAS CONCEIVABLE 
THAT WE WERE ALL DISHONOURABLE 
WE'D ALL BE SO INTOLERABLE 
COULDN'T GIVE AT AT 
IT WOULD SURELY MAKE YOUR COLI-WOBBLE 
BUT IF IT WAS DESIRABLE 
TO NEVER BE PREDICTABLE 
LIFE WOULD SO MEMORABLE 
HAVE OURSELVES A BALL 
IT WOULD BE ALMOST UNBELIEVEABUBBLE! 

IF YOU SEE ME FLOAT WITHOUT MY PARACHUTE 
OR SUFFERING AN HALLUCINATION 
IF YOU REMEMBER ME BEING DESTITUTE 
WOULD YOU TAKE INTO CONSIDERATION 
IT WAS NOT FOR THE WANT OF TRYIN' 
THAT I ENDED UP DOIN' THE CRYIN' 
I WAS LOOKIN' FOR A PLACE TO GET HIGH IN 
ALL THE TIME JUSTIFYIN' 

MY EXISTENCE ON THIS PLANET 
ABOUT THE BOMB AND SHOULD WE BAN IT 
WHY DID JACK AND JILL GO UP THE HILL? 
WHAT MADE JOHN IMPREGNATE JANET? 

IF IT WAS IMPOSSIBLE TO DO THE UNPREDICTABLE 
WE'D ALL BE BORED STIFFABLE 
COULDN'T GIVE AT ALL 
IN A LAND OF MAJOR DOUBLE TROUBLE 
IF IT WAS CONCEIVABLE TO DO THE UNBELIEVABLE 
WE'D ALL BE UNIMPEACHABLE 
HAVE OURSELVES A BALL 
ALL THE WAY TO CONSTANTINOPABUBBLE!

NEED SOMEBODY

(Tony O'Malley/Jim Campbell)

 

DO UNTO OTHERS AS YOU'D HAVE THEM DO TO YOU 
TAKE CARE OF ALL YOUR FRIENDS AND THEY'LL TAKE CARE OF YOU 
NO MAN'S AN ISLAND AND I LEARNED HOW MUCH THAT'S TRUE 
SOMETIMES WE ALL NEED SOMEONE ELSE TO PULL US THROUGH 

SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
CAN'T ALWAYS DO IT ON YOUR OWN 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
WHEN YOU CAN'T GET BY ALONE 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HEAR WHAT YOU GOT TO SAY 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
JUST TO HELP YOU THROUGH THE DAY 

WHEN EVERYBODY'S LOSING THEIRS YOU GOT TO KEEP YOUR COOL 
WHEN EVERYBODY'S BEING CRAZY 
YOU CAN'T AFFORD TO ACT THE FOOL 
YOU'LL FIND YOUR EVER-LOVING FRIENDS 
CAN SOMETIMES BE SO CRUEL 
THAT'S WHEN YOU'VE GOT TO TAKE CONTROL 
DON'T ADD FIRE TO THE FUEL 

SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HELP YOU THROUGH THE DAY 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO GUIDE YOU ON YOUR WAY 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HELP YOU MAKE IT THROUGH THE NIGHT 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
WHEN YOU JUST CAN'T GET IT RIGHT 

SOMETIMES IT'S EASY, SOMETIMES IT'S HARD 
SOMETIMES THE PAIN ALMOST DRIVES YOU MAD 

SICK AN' TIRED OF FEELING LONELY 
HAD ENOUGH OF FEELING BLUE 
SICK AN' TIRED OF ALL THE MIND GAMES 
AND THE FOOLISH THINGS YOU DO 
WHEN YOUR WORLD IS GETTING SMALLER 
AND THE STRESS IS KILLING YOU 
WHEN YOU FEEL YOU'RE LOSING ALL CONTROL 
AND YOU'RE SCARED OF WHAT YOU'LL DO 

SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
CAN'T ALWAYS DO IT ON YOUR OWN 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
WHEN YOU CAN'T GET BY ALONE 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HEAR WHAT YOU GOT TO SAY 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
JUST TO HELP YOU THROUGH THE DAY 

SO DO UNTO OTHERS AS YOU'D HAVE THEM DO TO YOU 
HELP YOU THROUGH THE HARD TIMES 
AND AFRESH YOUR SOUL ANEW 
YOU CAN'T HIDE IN ISOLATION 
COS THAT'S NOT GOOD FOR YOU 
ALWAYS KEEP AN OPEN HEART 
AND YOUR MIND WILL FOLLOW THROUGH 

SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HELP YOU GET IT RIGHT 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
TO HELP YOU MAKE IT THROUGH THE NIGHT 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
CAN'T ALWAYS DO IT ON YOUR OWN 
SOMETIMES YOU NEED SOMEBODY 
WHEN YOU CAN'T GET BY ALONE 

SOMETIMES IT'S WONDERFUL 
BUT THEN AGAIN IT'S BAD 
SOMETIMES YOU NEED A FRIEND 
BUT FRIENDSHIP CAN'T BE BOUGHT 

SICK AN' TIRED OF FEELING LONELY 
HAD ENOUGH OF FEELING BLUE 
SICK AN' TIRED OF ALL THE MIND GAMES 
AND THE FOOLISH THINGS YOU DO 
WHEN YOUR WORLD IS GETTING SMALLER 
AND THE STRESS IS KILLING YOU 
WHEN YOU FEEL YOU'RE LOSING ALL CONTROL 
AND YOU'RE SCARED OF WHAT YOU DO 

YOU NEED SOMEBODY 
YEAH, SOMETIMES YOU NEED 
YOU NEED SOMEONE 
YES, YOU DOYOU NEED SOMEBODY 
TO HELP YOU MAKE IT THROUGH THE NIGHT 
YOU NEED SOMEONE 
TO HELP YOU GET IT RIGHT 
YOU NEED SOMEBODY 
YOU NEED SOMEBODY 
YOU NEED SOMEONE 
YOU NEED SOMEONE TO MAKE A BABY 
YOU NEED SOMEBODY 
YOU NEED SOMEONE 
SOMETIMES YOU NEED SOMBODY

OH, SO LONG AGO

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

WE WERE ONLY TWENTY-ONE
KISSING IN THE MIDNIGHT SUN
WHY COULDN'T WE JUST STAY AS ONE
FOREVER

PLEASE TELL ME WHY YOU HAD TO GO?
JUST BEFORE THE LAST BIG SHOW
MIGHT AS WEL HAVE BEEN DEATH ROW
FOREVER

IT WAS ALL SO LONG AGO

YOU ARE MY PERFECT DREAM COME TRUE
EYES SO WARM AND GENTLY BLUE
I'LL THINK OF NO ONE ELSE BUT YOU
FOREVER

CRAZY BUT WITH YOU I WANT TO BE
STUCK IN NINETEEN SEVENTY
SWIMMING IN THE DEEP BLUE SEA
FOREVER

THAT WAS ALL SO LONG AGO
OH, SO LONG AGO...
ALL SO LONG, OH, SO LONG, ALL SO LONG AGO

Piano solo

A MEMORY, A ROSE, A SONG
BRINGIN’ BACK A TIME THAT’S GONE
FEELING WE’D GO ON AND ON
TOGETHER

THERE’S NO PLACE FOR SAD REGRET
OR ACHING HEARTS STILL BEATING YET
KNOWING YOU I WON’T FORGET
(OH) NEVER

IT WAS ALL SO LONG AGO
OH, SO LONG AGO...
ALL SO LONG, OH, SO LONG 
ALL SO LONG AGO
ALL SO LONG, OH, SO LONG
ALL SO LONG AGO

SENSE OF JUSTICE

(Tony O'Malley/Jim Campbell)

 

THIS IS A SONG ABOUT A LADY 
MISS IRON LADY, WE CALL MISS APATHY 
BECAUSE SHE HAS LED... 

CHILDREN ON THE STREETS 
MOTHERS ON THEIR BACKS 
FATHERS ON THE SCRAP-HEAP 
WHERE'S THE JUSTICE IN THAT? 
THE POOR BECOMING GHETTO-IZED 
THE RICH BECOMING SCARED 
THE POLICE ARE GETTING ARMED 
SO WE ALL BETTER BEWARE 

GENERATIONS WITH NO FUTURE 
THEY ALL BAND IN TRIBES 
WE ARE SLIPPING INTO APATHY 
WITH OUR GOVERNMENTAL BRIBES 
TEACHERS WITH NO CLASSES 
HOUSES WITHOUT LOVE 
PRISONS FILLED WITH HATRED 
AND THE HAWK WITHOUT HIS DOVE 

WHERE IS OUR SENSE OF JUSTICE? 
WHY DON'T WE FEEL ENRAGED? 
WHERE IS OUR SENSE OF JUSTICE? 
WHY DON'T WE FEEL ENRAGED? 

PEOPLE WITH NO CONSCIENCE 
PAPERS WITH NO NEWS (WATCH THEM GUYS) 
SILENCE IS NO COVER 
WHEN ALL WE GET IS DISTORTED VIEWS 
FOOD THAT HAS NO NOURISHMENT 
FUN THAT HAS NO JOY (SHE'S A KILLJOY) 
LIFE WITH NO ENDEAVOUR 
THERE'S NOTHING TO ENJOY 

DON'T LET YOURSELF GET INTO THIS 
STATE OF APATHY - FIGHT IT! 
DON'T LET YOURSELF GET INTO IT 
THE STATE OF APATHY 
X3 

WHERE IS OUR SENSE OF JUSTICE? 
WHY DON'T WE FEEL ENRAGED? 
WHERE IS OUR SENSE OF JUSTICE? 
WHY DON'T WE FEEL ENRAGED? 
X2

SLOW DANCIN'

(Tony O'Malley/Jim Campbell)

WHEN YOU'RE DANCIN' CLOSE TO ME 
I FEEL YOUR SENSUALITY 
YOUR BODY'S FLOATIN' INTO MINE 
WE CAN LOSE ALL SENSE OF TIME 
MARVIN CAN SET THE FEELIN' 
WHEN HE SINGS 'BOUT SEXUAL HEALING 
AND WE HOLD EACH OTHER TIGHT 
AND WE CAN JUST MELT INTO THE NIGHT 
COS WE ARE... 

SLOW DANCIN' THAT'S RIGHT WE ARE 
SLOW DANCIN' COME ON AND 
SLOW DANCIN' 
YOUR SENSUALITY FLOATS INTO ME 
COS I LOVE YOU TENDERLY 

IT CAN HAPPEN ANY TIME OF DAY 
WHEN WE HEAR THAT MUSIC PLAY 
FILLS OUR BODIES AND WELLS UP IN OUR SOULS 
AND THE TENSION INSIDE OOH, IT UNFOLDS 
WE CAN MELT INTO THE NIGHT 
WHEN WE HOLD EACH OTHER OH, SO TIGHT 
WE CAN STEAM THE ATMOSPHERE 
WHEN YOU AND I DRAW EACH OTHER NEAR 
COS WE ARE 

SLOW DANCIN' THAT'S RIGHT WE ARE 
SLOW DANCIN' COME ON AND 
SLOW DANCIN' 
YOUR SENSUALITY FLOATS INTO ME 
COS I LOVE YOU TENDERLY 

SLOW DANCIN' COME ON WE'RE 
SLOW DANCIN' YES WE'RE 
SLOW DANCIN' COME ON 
SLOW DANCIN' ALRIGHT

THE BLACK AND BLUE BLUES

(Tony O'Malley/Simon David Eden/Marty Townsend)

 

I LOVE THE MUSIC OF STEVIE, ARETHA AND BROTHER RAY 
SPENT MY LIFE TRYNA PLAY THAT KINDA WAY 
SOME PEOPLE LOVE ME WHEN I SING A SOULFUL SONG 
OTHERS SAY 'GET BACK TO WHERE YOU ONCE BELONGED!' 

WISH I HAD A DIME 
FOR EACH AND EVERY TIME 
I HEARD, 'NOT BAD, WHITE BOY 
BUT YOU AIN'T THE REAL MCCOY' 
I'M NOT ONE WHO'S EASILY BRUISED 
OH, BUT LIKE SATCHMO 
I GO THE BLACK AN' BLUE BLUES 

I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 

ALL AROUND THE WORLD FROM KOKOMO TO SHANGHAI 
THE BRUTES IN SUITS SAY,'JAZZERS NEED NOT APPLY' 
BUT BY GOLLY GEE, I NEVER LET THAT BOTHER ME 
JOY AND SORROW ARE JUST BRANCHES ON MY TREE 

LAYIN' DOWN A FUNKY GROOVE 
GOT NOTHIN' LEFT TO PROVE 
AIN'T AFRAID OF STICKS AND STONES 
I GOT RHYTHM IN MY BONES 
I'M NOT ONE WHO'S BORN TO LOSE 
BUT LIKE SATCHMO 
I GOT THE BLACK AN' BLUE BLUES 

I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 

I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES 
I GOT THE ALL DAY ALL NIGHT 
BLACK AN' BLUE BLUES

THE ROAD WILL RISE

(Tony O'Malley/Simon David Eden)

 

IF WE DON’T TAKE THE FIRST STEP TO HEAVEN   
HOW WE GONNA GET THERE   
IF WE PLAY TOO SAFE AND DO NOTHING   
HE WILL THINK WE DON’T CARE   

CAN’T MOVE A MUSCLE   
WHEN YOU’RE CRIPPLED WITH FEAR   
BUT YOU GOTTA SPEAK YOUR MIND   
LET EVERYBODY HEAR   
YOUR HEART MAY BE ACHING   
GOT TEARS IN YOUR EYES   
TAKE ONE STEP AND THE ROAD WILL RISE   

TALKIN ‘BOUT A LOVE THAT IS HIGHER   
TALKING ‘BOUT A SPIRITUAL DESIRE   
TALKIN ‘BOUT RISING ABOVE   
TALKING ‘BOUT A NEW WAY TO LOVE   

SO TAKE A LEAP OF FAITH IT’S EASY   
LIVE A LIFE OF LOVE AND YOU WILL SEE   
A ROAD WILL RISE TO GREET YOU   
A BETTER WAY TO LOVE WILL MEET YOU   

IF WE DON’T HAVE A DREAM   
THEN IT’S NEVER EVER GONNA COME TRUE   
IF WE HEAR NOTHING SEE NOTHING DO NOTHING   
MAN, I’M TELLING YOU   

CAN’T CHANGE THE WORLD   
UNLESS YOU’RE WILLING TO TRY   
GOTTA BE A FRIEND TO A FRIEND TO GET BY   
YOUR HEART MAY BE BREAKING   
BUT OPEN YOUR EYES   
ONE SMALL STEP AND THE ROAD WILL RISE   

TALKIN ‘BOUT A LOVE THAT IS HIGHER   
TALKIN' 'BOUT A SPIRITUAL DESIRE   
TALKIN ‘BOUT RISING ABOVE   
TALKIN' 'BOUT A NEW WAY TO LOVE   

IF WE DON’T TAKE THE FIRST STEP TO HEAVEN   
HOW WE GONNA GET THERE   
IF WE PLAY TOO SAFE AND DO NOTHING   
HE WILL THINK WE DON’T CARE   

IF WE DON’T HAVE A DREAM   
THEN IT’S NEVER EVER GONNA COME TRUE   
IF WE HEAR NOTHING SEE NOTHING DO NOTHING   
MAN, I’M TELLING YOU   

CAN’T MOVE A MUSCLE   
WHEN YOU’RE CRIPPLED WITH FEAR   
BUT YOU GOTTA SPEAK YOUR MIND   
LET EVERYBODY HEAR   
YOUR HEART MAY BE ACHING   
GOT TEARS IN YOUR EYES   
TAKE ONE STEP AND THE ROAD WILL RISE   

TALKIN ‘BOUT A LOVE THAT IS HIGHER   
TALKIN' 'BOUT A SPIRITUAL DESIRE   
TALKIN ‘BOUT RISING ABOVE   
TALKIN' 'BOUT A NEW WAY TO LOVE   

TALKIN ‘BOUT A LOVE THAT IS HIGHER   
TALKIN' 'BOUT A SPIRITUAL DESIRE   
TALKIN ‘BOUT RISING ABOVE   
TALKIN' 'BOUT A NEW WAY TO LOVE   

SO TAKE A LEAP OF FAITH IT’S EASY   
LIVE A LIFE OF LOVE AND YOU WILL SEE   
A ROAD WILL RISE TO GREET YOU   
A HIGHER LOVE WILL COMPLETE YOU   

TALKIN ‘BOUT A LOVE THAT IS HIGHER   
TALKIN' 'BOUT A SPIRITUAL DESIRE   
TALKIN ‘BOUT RISING ABOVE   
TALKIN' 'BOUT A NEW WAY TO LOVE   

CAN’T CHANGE THE WORLD   
UNLESS YOU’RE WILLING TO TRY   
GOTTA BE A FRIEND TO A FRIEND TO GET BY   
YOUR HEART MAY BE BREAKING   
BUT OPEN YOUR EYES   
ONE SMALL STEP AND THE ROAD WILL RISE

TRUE TO MY SOUL

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

I'M HOLDIN' UP MY HANDS TO YOU BABY  
I GOTTA GET BACK ON THE ROAD  
I KNOW LATELY THINGS HAVE BEEN A LITTLE CRAZY RUNNIN' ON OVERLOAD  

I'M GONNA GET UP AN' GET MYSELF TOGETHER  
STILL GOT SO MUCH TO DO  
GET THE WHEELS TURNIN' KEEP THE FIRE BURNIN'  
GONNA MAKE MY DREAM COME TRUE  

GOTTA TAKE GOOD CARE OF MY BODY AND SOUL  
AINT NOTHIN' GONNA STOP ME REACHIN' MY GOAL  

WHEN LIFE GETS SO FULL OF DISTRACTION  
AN' MY HEART GETS HEAVY AND LOW  
ARETHA, RAY AN' STEVIE SPUR ME INTO ACTION  
FIRED UP AND READY TO GO  

TRUE TO MY SOUL GOTTA STAY TRUE TO MY SOUL  
NEVER TAKE MY EYES OFF THE GOAL  
NO MATTER WHAT I DO I GOTTA SEE IT THRU  
AN' BE FOREVER TRUE, BE FOREVER TRUE TO MY SOUL  

NOW I KNOW THAT I'VE HAD A LOT OF CHANCES  
AN' BAD BREAKS ALONG THE WAY  
I'VE ROLLED WITH THE PUNCHES  
DANCED A LOTTA DANCES BUT I'M STILL STANDIN' TODAY  

GOTTA TAKE GOOD CARE OF MY BODY AND SOUL  
AINT NOTHIN' GONNA STOP ME REACHIN' MY GOAL  

GONNA KEEP DOIN' WHAT I BELIEVE IN  
GOTTA BE TRUE TO MY SOUL  
I'M DONE WITH FRETTIN' AN' A GRIEVIN' THE WHEELS ARE READY TO ROLL  

GOTTA TAKE GOOD CARE OF MY BODY AND SOUL  
AINT NOTHIN' GONNA STOP ME REACHIN' MY GOAL

WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE ABOUT THE HAPPINESS  
OF OUR CHILDREN  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE ABOUT THE LOVE WE HAVE  
FOR EACH OTHER  

WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE ABOUT THE JOYFULNESS  
OF OUR MOTHERS AND OUR FATHERS  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE ABOUT THE BEAUTY  
OF OUR FRIENDSHIPS
  

FOR WE ARE ALL BROTHERS AND SISTERS  
WE SHARE THE WORLD, WE ARE ONE  
WE LOVE TO HUG, WE LOVE TO KISS, WE LOVE TO LAUGH  
WE LOVE TO HOLD EACH OTHER TIGHT  
AND SAY I'M SORRY THAT I HURT YOU  

WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE  
ABOUT THE SUFFERING CAUSED BY HATRED  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE  
AND SOLVE OUR PROBLEMS  
WITH LOVE AND UNDERSTANDING  

FOR WE ARE ALL BROTHERS AND SISTERS  
WE SHARE THE WORLD, WE ARE ONE  
WE LOVE TO HUG, WE LOVE TO KISS, WE LOVE TO LAUGH  
WE LOVE TO HOLD EACH OTHER TIGHT  
AND SAY I'M SORRY THAT I HURT YOU  

WE CAN CHANGE  
WE CAN PLANT THE SEED  
REACHING OUT TO ALL WHO NEED  
HEARTS THAT HEAR A SONG TO SING  
JOY TO SHARE  
A BELL TO RING  

WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE  
ABOUT HOW WONDERFUL LIFE CAN BE  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY  
IF WE STOP TO THINK A WHILE  
ABOUT THE BEAUTY OF OUR FAMILY  

WE CAN CHANGE THE WORLD!  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY!  
WE CAN CHANGE THE WORLD!  
WE CAN CHANGE THE WORLD TODAY!  

IF WE TRY...

YOUR LOVING ARMS

(Tony O'Malley/Frank Collins)

 

I NEED YOU IN MY LOVIN’ ARMS TONIGHT  
GOTTA HAVE YOU NEXT TO ME TONIGHT  
I WANNA HOLD YOU SO TIGHT  
LIVIN’ EVERY MOMENT WITH YOU  
'TIL THE MORNIN’ LIGHT  

OH, IT’S ALRIGHT LOVIN’ YOU  
I’M WANTIN’ YOU TO KNOW YOU REALLY WANT ME TOO  
I WANNA BE IN YOUR LOVIN’ ARMS TONIGHT YEAH, YEAH  

SEEMS THAT WE WERE ALWAYS MEANT TO BE  
THIS COULD BE SO MUCH HEAVEN FOR ME  
BABY, THERE’S TOO MANY GOOD THINGS ABOUT WHAT WE GOT GOIN’ ON  
I WANNA TALK ABOUT IT SHOUT ABOUT IT ….. THAT’S RIGHT!  

IT'S WHAT I WANT, SOME GOOD BOOTY  
DOWN AND DIRTY  
BUT MOST OF ALL I WANT YOUR LOVIN’ ARMS  

NOW I AINT PRETENDIN’ I CAN OFFER YOU THE WORLD  
BUT I AINT GONNA HOLD BACK Y’GOTTA KNOW THAT  
I’M GONNA LOVE YA BABY RIGHT NOW FOR ALL I’M WORTH  

SEEMS THAT WE WERE ALWAYS MEANT TO BE  
THIS COULD BE SO MUCH HEAVEN FOR ME  
BABY, THERE’S TOO MANY GOOD THINGS ABOUT WHAT WE GOT GOIN’ ON  
I WANNA TALK ABOUT IT SHOUT ABOUT IT ….. THAT’S RIGHT!  

IT'S WHAT I WANT, SOME GOOD BOOTY  
DOWN AND DIRTY  
BUT MOST OF ALL I WANT YOUR LOVIN’ ARMS